Saturday, October 9, 2010

SeMUA keRana SyawAl........=)

helO tO aLL....1St of all....nk ckp gracias to my follower...ngeh3...
tenkiu bebeh....korang leh la promote2kan blog ni kat kwn2 korang sbb aku x pandai la
pulak nk promote gane blog nih....=) lg 1 aku pon x aktif sgt...jus
t 4 fun mengisi waktu bile xnk studi....
taw2....promote taw.. (O___o)V

kali ni aku nak cite sal open eat yg aku betandang sepa
njang akhir syawal ni...
oKey...1stly aku sajikan korang ngan ketam tomyam....hehehe...xdela...
after pulang ke rumah mggu lepas....byk undangan open house yg menimpa2 pd minggu itu..wahahah....terase cam bz gile ke sane kemarisemate2 nk p open house punye pasal....hahha..ahad mlm tu aku di jamu open restaurant kat my fren tomyam kat kempas...
mkn mcm2...nk upload pic pon x larat...
CoNtoh2 mKNnan yG beraDe Di dlm peRoT waktu KejaDiaN aDelah ;
1. ikan siakap
sweet sour
2.ikan pari masak ape tah...
3.sotong goreng
tepung
4.tomyam seafood
5. sayur capcai (kot....tp mostly cendawan jek...)
6.kero
pok ikan
7.icecream coklat besame wafer
8.fresh orange ++ ade byk lg jenis air...

Gile best x menu aku?? hahahha...yg penting p
uas....
mase kat umah tu ade gak g open dataran....lg mkcm2 aku mkn...aku ade post kat fb senarai mkann yg sempat aku mkn....seperti KAMBENG GOLEK tu....hik3....=)

okey...after dat...esok mlm tu ade lg undangan....mak aih...
leh kembong camnih....
xpe2...demi mem
enuhi
undangan open house my senior...aku pon pegi la umah die
....
xpe...ade driver...tu ak
u leh follow2 tu...=)
mase tu kene bace yasin dlu pastu marhaban...so lewat skit la aku dpt
diner....menu2 nye adelah...

1.nasi ayam
2.kuih muih
3.buah-buahan
4.ade dpt frame ag taw....haa...souvenir la kire....

pastu2 da sbok2 melantak ......stadi mcm nk rak la...ye ah..ade kuiz n test kot....huhuhu....aku ade join jamuan anak johor ari rabu tu pulak....haa....menu2 nye pulak....
1.laksa johor
2.ketupat rendang aym
3.buah buahan
4.wahahha...aku x ingat pulak...sbb aku x mkn sgt mase majlis tu jd a
jk....xde mud ah nk mkn....=( huhuh..pape pon have fun jgk... picsa ade tp nanti la upload sbb kat camera jojo...


setelah betungkus lumus mnjawab paper test n kuiz.....seperti bese....ia menghampakan umat2 yg menjawab.....x expect question gitu...isk3...menanges la aku sensoang dlm mimpi....(T___T) huhuh.....dah la tu mlm tu blackout!! hampes tollll..pe lg...gegas2 la melepak ke pekan lame(tiru ana...hahhaha)
aku minom kopi woo....w
hite coffee...so sweet...sedap!!! pahit mule2..tp letak gule...berubah mnjadi sedap...
lihat!! kopi yg aku minum s
mpai tegolek2 kat katil xleh tdo .....

okey...last syawal...kami bertandang ke umah jojo!!! jojo.....tenkiu invite kami ke sane...mkn2 sodap2 pulak tu.....credit to atok jojo!!!!mkn smpai x larat taw....haa..hantu mkn...aku la tu..heheh
.mari layan
pics ni je ah....
semua pics ni kat uma jojo...jojo! tahun dpn wat ag ek?? hehheheh....thanks to all yg memeriahkan majlis!!!! =)



okey...sAMpai cni jek...majlis kite pd hari ini....selamat menikmati bulan zulkaedah pule yek...=) wassalam~





p/s: ade test mggu depan...doakan kami!!! =)
chaiyok3...

No comments:

Post a Comment