Friday, October 29, 2010

is it MY lUckY dAY??? heee...


ahaaa.....!!
arini aku dpt mkn,mknan yg ENAK,LAZAT,BANYAK LG MENGENYANGKAN...
hehehe...=)
terase smbut besday party pulak arini....
padahal aku punye besday lmbat ag....
so rakan2...xyah wat besday party lg ah cmtu..(perasan plak...mcmla dowang nk celeb besday party2 bagai...)
okey2...ptg td aku ade meeting ngan IRDA utk post mortem majlis wif MB tu...
so far....komen2 pon ok n memberangsangkan....=)
so suke maa.
...=)
pastu dpt mkn lg....
MAKAN MIHUN + AYAM BEREMPAH + KARIPAP + KERIA
TEH PANAS...
pastu2..teman kwn2 g mane tah...aku follow je la...ye la...
tumpang kete org je kan
...
ade tengku,intan n Syed..
zup zap...zup zap....
syed nk p hutan bandar...
guess what????
DIE BLANJE LAMB CHOP..
.
heee...=)
setelah aku mengidam lambchop sekian lame.....
akhirnye...termakbul jgk hasrat aku.
pastu2.... dowang nk g jj jap beli kek utk kwn dowang...
haa...
yes3....
intan blanje kek SECRET RECIPE plak
kan...
weee....!!!!! bestnye....bestnye....
rase x mcm besday aku arini???
hehehe....
pape pun...rezeki arini..=)
thanx kepade mknan....ehhhh...
thanks kepade yg belanje..
=) perot kenyang..hati pon senang...
namun begitu...bebanan kerja tidak juga berkurang.....
okey2....smbung wat keje~~~!!!!!
tata!!!!

No comments:

Post a Comment