Saturday, October 26, 2013

Salam 2013

Assalamuaalaikum dan salam sejahtera.. 
Post pertama utk tahun 2013 which is lots of changing me.. Alhamdulillah blog ni masih ade dan beroperasi.. Luckily some moments yg sempat aku garapkan kt blog ni utk beberapa thun yg lepas membuatkan aku nk start menaip lg.. Maybe utk penuhkan masa terluang aku bile boring.. Such a diary life maybe??
Anyway byk sgt aku nk taip kt blog ni sbb aku xde special diary..but sometimes when i miss the moment i dunno where can i see n read.. A lot of pictures but sometimes i really need to know how my expression when that moment happened.. Nah! Sekarang aku cube tulis ape yg aku rase n mampu tulis every single things yg terjadi sepanjang aku bernafas di dunia..😀😄
Firstly, aku dah jadi seorang isteri.. Yang akan sentiasa taat kepada suamiku..
Sebenarnye aku nk tulis kisah cinta aku ngan suami..bukan ape.. If oneday, aku tetiba lupa dgn kenangan tu, aku bole selak diary electronic aku ni. 
Anyway post pertama aku ni just random je tulis2.. Nk buat special entry setiap yg terjadi.. Itu pon kalau mampu nk taip kt henpon aku ni..😚
Kesimpulannye aku sangat bahagia dgn kehidupan sekarang dan terus bahagia hingga ke syurga nanti.. 
Finally.. Till then..
Wassalam..

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete