Tuesday, June 7, 2011

contest kaki paling comel..

okey...sementara tgh takde kerja n tibe2 rase nk join contest yang dak cun anjurkan...
kebetulan jgk..aku ade snap pic wedges gladiator aku yg jarang sgt la aku pakai..
heheheh....dengan ini...
aku nk join contest ni...blog pun da berabuk gile......=)
contest ni ailyl rozanna yg wat..
leh klik lau nk join jgk..


pic yang nk dikonteskan pun xde la cantik + comel mane pun..
ni pun sbb xde keje sgt da...=)
sandle n gladiator tu aku yg punye...gladiator tu pun baru ke 3 pakai beli tahun lepas..
hehehhe...mcm nk g function je baru pakai..
.
.
.
my favret gladiator ever~

ok..siap!!!
actly ni sume ilham dari cik eka yg comel..
tgk blog die..hihihi...
nak tag sape ea?? xnk tag sape2 lah...

k~bui3....

5 comments:

  1. gdluck!,.cntik gladiator tu,.hehe,.klu CN nk try,mmg lmbt la nk g dnner,.keh3,.

    ReplyDelete
  2. welkem guys...=) tu la pasal....pakai time function je..ehhehe

    ReplyDelete
  3. hehehe..atie pun join lah..hihihi..
    gudluck

    ReplyDelete
  4. wahh cantiknya kaki. goodluck ye :)

    ReplyDelete