Sunday, March 20, 2011

bbq time~

view from balai cerap.....best!!! sejuk.....tgh tu masjid UTM..
another one yg korang nmpak bgnan putih panjang sket tu...
bgnan FKE taw....
.
.
.

bbQ time!!!!!
16hb ritu wat bbq kat balai cerap....so far...ok la place die lau korang nk wat bbq jugek...
hehehhe....sume yg handle dak2 laki klas aku..
TERBAEK LA DERRR....!!
menu pun byk giloss....
aku pun x mkn sume menu yg dihidangkan......
.
.
.
ptg tu around 6 ktorang dak gegirls smpai...
tlg2 pe yg patut...
.
.
then,ana ajak nek atas tiang tinggi tuh..pehh...
wa rase gayat gak beb....pegang kamera pun mgigil kot...
.
.

hahah....peace from me!! no war!
dak gegirl bersantai...=)
besday girl!!! jojo!!! mojojo!!!
hepi besday syg!!
tgk tu...gelojoh gile korang nk mintak kek...aduyai....
cover sket beb!!!
besday jojo 17hb actly..
tp sambut awal la...suprise la sket an..kih3....
indulgence secret recipe...fuhh!!!
aku baru pas mkn masih lg menyumbat mulut dgn kek ni...terbaik.....
sebahagian rengrakan yg menjayakan program..=)
nanti wat ag aaa.....kite wat kat PD lak an...
dowang bab mkn semangat je...wa tawuu~

ok....aku da salin baju....heheh..motip??
aku g klas kul 8 tu..pai kul 10..
kene la salin baju dlu..lau x bau terbakar lak kat klas t..
bajet bagus kan g klas....
x..x....sebab komitmen yg tinggi....so.kene la g klas...heheh
menu yg dihidangkan pd mlm itu...
.
.
.
ayam bbq + black paper sauces
udang bakar
kerang bakar
daging panggang....
otak2 kempas yg lazat...
hotdog bakar..
mee goreng yummi2...
kek secret recipe....
air bandung soda yg mavelesss.....
.
.
.
aku mkn sume tu!!! excluding kerang bakau~
pic wif gegirl yg da tua...kih3....

kite bakoo!...kite bakoo !..(versi usop...)
.
.
.
agenda pd mlm itu x lain x bkn karaoke....
gile bergegar utm...dengar smpai fakulti elec kot...aku kua klas je dga cam ade konsert...
hahhaha
mlm sket tu around 11,aenna ajak duet...
aku pun layan...dapatla karok 2 lagu....
=)
.
.
.
pastu.....esok...meroyan..=s
kene hantar flyers n jual chistart....
mmg x kene betul la time....
pape pun...ktorang hepi...!!!!
.
.
.
last but not least....
.
.
cipun kene simbah ngan air basuhan tgn dowang...
motif die kene simbah...x dpt dikenal pasti....yg pasti....
target tercapai..kah3...terbaek la cipun!!!
.
.
.
.
.
next event???? ade lg x?????
.
.
.
.
^_^" V
buibuuuuiiiiii~~





No comments:

Post a Comment